Zidentyfikuj uzupełniających, poprawiające umiejętności życiowych. Zachęcać nie dopiero po wyuczone procesy i procedury, ale także znaleźć sposoby wykorzystania inicjatywy, wyrażania siebie w ramach wytycznych – bez niesfornych lub uciążliwy. Gdy kluczowe umiejętności zostały zidentyfikowane, należy rozważyć uzupełniające się umiejętności szczęśliwe, produktywne życie. Chwała i wartość miejsce na ich użyciu twórcze umiejętności i rozwiązywanie problemów, będąc twórców okazji i pomóc im być dostawców interesujących pytań i udzielanie odpowiedzi i informacji w klasie.

Daj im istotnych placówek emocjonalne oraz uczestnicząc w ich przedziale wiekowym w sztuce, muzyce i ekspresji jako twórca i wykonawca, nie tylko jako widz. Identyfikowanie umiejętności emocjonalnych i społecznych. To nie tylko umiejętności akademickich, które sprawiają, że ludzie bardziej funkcjonalne, aktualizująca ludzi. Zastosuj techniki w swojej klasie, aby pomóc uczniom rozwijać pewność siebie, pokonać nieśmiałość / “tremę” przez wiele etapów, budowanie poczucia własnej wartości jeden wysiłek w czasie, radzenie sobie ze stresem i rozczarowania (nie tylko biorąc łatwą ucieczkę), nauka nie bądź zbyt defensywna.

Muszą nauczyć się akceptować rzeczywistość bez zażenowania, zachęcając ich wysiłki i próbuje ponownie, a nie niesłusznie obwinia innych za trudności. Muszą sposobów interakcji, będąc włącznie z innych potrzeb uczniów oraz koordynacja produktywne z innymi.